уторак, 27 фебруара, 2024
vesti online

SVI PREDSEDNIKOVI LJUDI Trkali se ko će više da laže

Iako su znali da je za sve kriva prosuta kafa, savetnici predsednika Tomislava Nikolića su se utrkivali opisujući eksploziju motora i dramu u avionu za Rim.

(+) Kliknite za uvećanje

Stanislava Pak Stanković, Oliver Antić i Ivan Mrkić danima su davali dramatične izjave o poniranju aviona, pucanju motora, propadanju letelice dva kilometra na nos, drami zbog koje će „slaviti drugi rođendan” i ubuduće umesto Vladinog „falkona 50” koristiti redovne linije za putovanja. Izveštaji nadležnih međutim jasno govore da se ništa od toga nije desilo.

 

Šta su bili motivi predsednikovog savetničkog tima za ove poteze kojim su ga samo osramotili, može se samo nagađati – da li ih je bilo blam da saopšte da je poseta papi Franji otkazana zbog prosute kafe, da li su odlučili da iskoriste ovaj peh u marketinške svrhe ili je suština u izjavi Antića koji je posadi Vladinog „falkona” u šali rekao: „Ubedili ste nas da kupimo nov avion.“ Da li su se konsultovali sa samim predsednikom, koji jedini nije dao gotovo nijednu izjavu ovim povodom, i odgovori na mnoga druga pitanje ostaće nekim novim savetnicima da utvrđuju, koje bi Nikolić što pre morao da potraži.

Svi u avionu su znali

da je razlog kafa

– Način na koji je ponovo izblamirana institucija predsednika navodi me na pomisao da su Nikoliću po ko zna koji put gaf podmetnuli njegovi oponenti iz stranke, koju je osnovao i vodio sve do izbora na funkciju šefa države. Po prvi put sam na strani Nikolića, jer ni kriv ni dužan i nesnađen kakvog ga je bog dao u ovom trenutku služi kao predmet sprdnje javnosti. Sve to je dokaz da savetnik ne treba da bude član stranke, a kamoli prijatelj, jer su takvi tu samo da vam poltronišu i smeškaju se, a ne da vam daju objektivne analize i smernice u radu.

O kvalitetu njihovog rada govore sve sami minusi koje je od stupanja na funkciju 2012. dobio. Od čoveka kojem su mandat dali građani na neposrednim izborima, za razliku od članova Vlade, njegov savetnički tim uspeo je da napravi ne više englesku kraljicu, već figuru za opštu sprdnju – kaže za „Blic” Cvijetin Milivojević, vlasnik marketinške agencije „Pragma”.

(Blic)